חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניתוח חזה- מגדילים את החזה ואת הביטחון העצמי

ניתוח חזה זה הוא הניתוח הנפוץ ביותר בעולם ניתוחי החזה ונשים רבות בארץ עוברות אותו ברגע בו הן מסיימות את התפתחותן המינית. פרוצדורת הניתוח פשוטה ומבטיחה תוצאות נפלאות. כאן, המנתח מכניס שתלים (העשויים מחומר סיליקון) לחזה של האישה, פעולה אשר מגדילה את נפח החזה שלה.

קיימות מספר שיטות להגדלת חזה והשיטה תמיד תותאם ללקוחה לאחר בדיקה של מרחק הפטמה מעצם החזה והקפל של השדיים וכן מצב רקמת העור של האישה (עור דק, עבה, גמיש ועוד). לאחר הבדיקות הבסיסיות הכירורג יגיע להחלטה באם האישה אכן מתאימה לניתוח והיכן ימוקם השתל וזאת ביחס לשריר החזה. ההחלטה האחרונה תעשה בשיתוף עם הלקוחה ותכלול את צורת השתל והגודל הרצוי.

ההחלמה מניתוח זה מהירה והתוצאה הסופית תתקבל לאחר חודש וחצי.
הנוסחא לניתוח הגדלת חזה: עלות של הכירורג הפלסטי, עלות חדר הניתוח, עלות הצוות הרפואי והעלות של השתלים.
 
ניתוח חזה- מקטינים את העומס בחיים

ידוע כי חזה גדול הוא זרז לבעיות רפואיות שונות, כמו למשל בעיות נשימה, כאבי גב ועוד. מחקרים שונים מצאו כי נשים בעלות מבנה גוף צר וחזה גדול סובלות מבעיות בריאותיות שונות, כמו למשל עקמת, כאבי צוואר, כתפיים, גב, גירויים שונים בעור ועוד.

בעבר, ניתוח זה גרר צלקת ארוכה ומכוערת, כיום קיימות שיטות חדשות המבטיחות צלקות קטנות וכמעט בלתי מורגשות. הניתוח נעשה בהרדמה מלאה, נמשך כשעתיים וההחלמה מהירה.
 
ניתוח חזה- הרמה משמעותית

לידות וירידה משמעותית במשקל הגוף מביאות פעמים רבות לדלדול של השד, אובדן הנפח שלו ונפילתו. ניתוח הרמת חזה מוגדר על ידי אנשי מקצוע כניתוח לא קל בהשוואה אל ניתוחי הגדלה והקטנת חזה , אך התוצאה הנפלאה שלו גורמת לנשים רבות להגיע למנתחים הפלסטיים במטרה לעבור אותו ולזכות באותו חזה מעוצב עליו תמיד חלמו.

חשוב לדעת כי לא כל אישה הינה מועמדת אידיאלית לניתוח ורק נשים שהפטמות שלהן ממוקמת באותו גובה של הקפל של השד או מתחתיו, יזכו לתוצאות מוצלחות.