חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד טיפול במכשיר גלי הלם יכול לעזור?

טיפול במכשיר גלי הלם הוא טיפול לא פולשני המסייע במצבים רבים. זה נמצא בשימוש באורתופדיה וברפואת ספורט במשך עשרות שנים כדי לעזור עם דלקות גידים, התכווצויות שרירים ומצבים אחרים. 

מכשיר גלי הלם מהווה חלופה לא פולשנית לתרופות המשמשות לטיפול בכאב כרוני. מכשיר גלי הלם משתמש בגלי קול כדי לעורר ריפוי ולהקל על כאבים. טיפול בגלי הלם הוכח כיעיל בטיפול בכאבי גב וצוואר כרוניים, כמו גם בדלקת מפרקים ניוונית. 

גלי הלם הם סוג של אנרגיה מכנית שניתן להחיל על הגוף למטרות טיפוליות. הם משמשים לטיפול בכאב ודלקת, כמו גם במצבים אחרים כמו דלקת פרקים.

טיפול בגלי הלם הוא צורת טיפול המשתמשת בגלי קול כדי לעורר את תהליך הריפוי של הגוף. זהו טיפול לא פולשני וללא כאבים שהוכח כטיפול יעיל לכאב כרוני.

טיפול במכשיר גלי הלם הוא נטול תרופות וללא כאבים או כאב כרוני. טיפול בגלי הלם הוא חלופה שימושית לתרופות מכיוון שאין לו תופעות לוואי כמו התמכרות ותסמיני גמילה. 

כעת, החידוש האחרון בטיפול בגלי הלם הוא הצגת מכשיר גלי הלם של מיי דוקטור למכירה.

ניתן להשתמש במכשיר גלי הלם של מיי דוקטור ב-5 מקרי שימוש שונים:

  1. החלמה מפציעה או ניתוח
  2. מניעת פציעה או ניתוח
  3. הפחתת כאב, נפיחות ונוקשות
  4. שיפור הניידות ואת טווח התנועה
  5. הגדלת כוח

מכשיר גלי הלם של מיי דוקטור למכירה הוא המכשיר הנייד והמשתלם הראשון המאפשר לך להשתמש בטיפול בגלי הלם בבית או בדרכים, ללא צורך בביקור אצל רופא. מכשיר גלי הלם למכירה הוא אלטרנטיבה זולה, ניידת ובטוחה למי שרוצה הקלה בכאבים ללא תרופות.