חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד באה לידי ביטוי פעילותו של ארגון מאיר פנים?

הרבה אנשים מתעניינים בפעילויות של מגוון עמותות וארגונים, במטרה להבין לאילו אוכלוסיות הם מגיעים, איך הם מסייעים לאותן אוכלוסיות בפועל, וכיצד מתנהלים הדברים כך שכל נזקק או נזקקת מקבלים בדיוק את מה שהם צריכים. היום נספר לכם על הפעילות של אחד מהארגונים הגדולים ביותר בארץ – ארגון מאיר פנים, שדואג להזין, להאכיל ולשפר את איכות חייהם של אלפי נזקקים מדי שנה מכל קשת האוכלוסיה.

ארגון מאיר פנים – לא פוסחים על אף אחד

אז ראשית כל הפעילות של ארגון מאיר פנים מתרכזת בכל סוגי האוכלוסיות הנקזקות במדינת ישראל – החל מניצולי שואה מבוגרים שנותרו בלי אפשרות לרכוש תרופות, אוכל או מכשירי חשמל שיחממו אותם בעונת החורף, דרך נערים ונערות בסיכון שאין להם קורת גג, ביגוד ראוי או מזון, ועד משפחות נזקקות עם ילדים קטנים שנשלחים לבית הספר בלי כריך.

כל אחד ואחת מהם מקבלים את היחס הראוי באמצעות הפעילות הענפה של ארגון מאיר פנים, שכוללת איסוף מזון, איסוף מכשירי חשמל, איסוף ביגוד חדש ויד שניה, איסוף ציוד רפואי ותרופות, איסוף תרומות כספיות ועוד.

שילוב מערך המתנדבים בארגון מאיר פנים

ארגון מאיר פנים משלב ידיים עם מאות מתנדבים ומתנדבות ברחבי הארץ, שמסייעים לארגון לפעול בדיוק כפי שהוא פועל כיום. עם כמות גדולה כל כך של מתנדבים ומתנדבות, שמבצעים כל פעולה ברצון, לוקחים חלק במגוון הפעילויות, אין פלא שארגון מאיר פנים מצליח לתת מענה לכל כך הרבה אנשים ברחבי הארץ, ולשפר את חייהם בצורה משמעותית ביותר.

זה הזמן שלכם להצטרף אל ארגון מאיר פנים בכל צורה שבה תבחרו – חד פעמית או שוטפת. היכנסו לאתר האינטרנט של הארגון לפרטים נוספים.