חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השמלות שתוכלי למצוא בסטודיו קלייר

כל סטודיו לשמלות כלה בארץ מציע קולקציות מגוונות של שמלות, אבל אין כמו להגיע לסטודיו שבו כל קולקציה היא מוקפדת, עשירה, מגוונת ושומרת על מחיר מצוין במקביל לכל אלו. סטודיו קלייר הוא אחד מהסטודיואים הגדולים והבולטים ביותר בארץ, והוא שומר על כל הפרמטרים החשובים לך בתור כלה. כדי שתוכלי להתרשם מההיצע והקולקציות השונות, הכנו לך כאן כתבה עם סקירה על כמה מבין השמלות שתוכלי למצוא בסטודיו קלייר.

שמלות כלה קלאסיות בסטודיו קלייר

סטודיו קלייר לא שוכח את הקלאסיקות הטובות, ומציע קולקציות מדהימות של קלאסיקה במיטבה. בין השמלות תוכלו למצוא שמלות נפוחות, שמלות מנצנצות ועוד, שמעלות על נס את כל הקלאסיקות שמוכרות לך מהסרטים הכי טובים וקלאסיים שיש.

שמלות בוהו שיק

אין ספק ששמלות בוהו שיק חוללו מהפכה של ממש בעולם שמלות הכלה, וגם הן מקבלות קולקציה משלהן בסטודיו קלייר. שמלות בוהו שיק מתאפיינות בשימוש בנוצות, מגוון שרוכים, תחרות ובדים נינוחים ונושמים שיושבים על הגוף בצורה הכי נוחה שיש.

שמלות צנועות כאופציה לרכישה בסטודיו קלייר

בסטודיו קלייר תוכלי למצוא קולקציה של שמלות צנועות, שיוכלו לשמש גם את קהל הכלות הדתיות וגם את קהל הכלות שאינן מעוניינות לחשוף את גופן, לא ביום החתונה ולא בכלל. תחת הקטגוריה הזו תוכלי למצוא שמלות עם שרוולים ארוכים, שמלות ארוכות ושמלות ללא כל מחשוף, שבמקביל שומרות על סטייל ועיצובים ברמה הגבוהה ביותר.

השמלות בסטודיו קלייר – עולם שלם של אפשרויות

זהו רק היצע נבחר מתוך ההיצע הגדול שאותו תוכלי למצוא בסטודיו קלייר. צרי קשר עם הסטודיו ותאמי פגישה ראשונית למדידה, ותוכלי להתרשם מהסטודיו הענק, מעשרות השמלות, וכמובן מיחס אישי מטעם המוכרות שיוכלו ללוות אותך עד מציאת השמלה שהכי מתאימה לך.

פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר www.clair-bridal.com