חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסרת תוצאות חיפוש בגוגל – מלאכותית ואורגנית

כמו בכל תחום בחיים, גם הסרת תוצאות חיפוש בגוגל יכולה לקרות באופן מלאכותי על ידי גורמי מקצוע שבאופן ישיר יסירו אותן, או על ידי מאמצים אורגניים שיגרמו להן להיעלם לבד.

למה שנרצה להסיר תוצאות חיפוש מגוגל?

כדי שהעסק שלנו יוכל לשמור על מוניטין טוב ולמשוך אליו עוד ועוד לקוחות, חשוב שנדע לנהל את האזכורים שלו בגוגל. הדבר נכון גם לאנשי ציבור ומפורסמים שמעוניינים לשמור על שמם נקי כדי להתקדם במסלול הקריירה שלהם ללא מכשולים מיותרים. אזכורים שליליים בגוגל יכולים להרחיק אלפי לקוחות מידי שנה מבלי שבכלל יכירו את העסק שלכם, וזהו הפסד גדול שניתן למנוע.

איך מסירים תוצאות חיפוש בגוגל בצורה אורגנית?

אם אתם רוצים לבסס את המעמד החיובי שלכם בגוגל באופן מכובד וראוי, כדאי שתדעו שאזכורים שליליים יכולים בקלות לגלוש לעמודים רחוקים מאוד בדפי התוצאות, אם רק תשקיעו ביצירת תכנים חיוביים. מהם תכנים חיוביים? ביקורות טובות על העסק, דפים פעילי ברשתות החבריות, ערוץ יוטיוב פעיל, העלאת תוכן מקורי ואיכותי לאתר שלכם ועוד. אין ספק שמדובר בעבודה מתמשכת אך ככל שתשקיעו יותר תזכו לראות את קהילת הלקוחות שלכם מתרחבת ומתחזקת.

איך מסירים תוצאות חיפוש בגוגל בצורה מלאכותית?

ניתן לפנות לחברות מקצועיות שעוסקות בניהול מוניטין בגוגל על מנת שיסירו באופן יזום תוצאות שליליות הנוגעות לעסק שלכם מהגוגל. כדי לעשות זאת ניתן לפנות למפרסמים באופן ישיר ולבקש את הסרת התוכן או במידת הצורך לנקוט בהליכים משפטיים אם קיים ביסוס לגיטימי לבקשה.

הסתפקות בתצורה אחת של הפעולה לא תמצה את כל הפוטנציאל שיש לגוגל להעניק לעסק שלכם. שילוב של הסרת תוצאות חיפוש בגוגל – מלאכותית ואורגנית – תבטיח לכם גדילה משמעותית ברווחי העסק וחיזוק המוניטין שלכם כבעלי עסק מצליח וכדאי לכל לקוח.