חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החשיבות של כסא שירותים מותאם לנכים

כסא שירותים מותאם לנכים הוא רעיון טוב אם אתם מחפשים להעניק נוחות וכבוד ליקירכם. חשוב לציין כי סוג זה של כסא שירותים צריך להיות קל לניקוי ותחזוקה. כמו כן, זה צריך להיות נוח ומסוגל לתמוך במשקלו של האדם מבלי לגרום לכאב או אי נוחות.

בחירת כסא שירותים לנכים יכולה להיות קשה. יש לקחת בחשבון הרבה גורמים כמו גובה האסלה, גודל המושב והאם רוצים אסלה רגילה או מוארכת. עם זאת, רוב האנשים יגלו שאין פתרון "גודל מתאים לכולם". חשוב שכל מטפל או איש מקצוע רפואי שעשוי לסייע בשירותים יתייעץ עם המטופל שלו לפני בחירת מושב על מנת לוודא שהוא עונה על צרכיו וציפיותיו.

מדריך זה יעזור לכם לבחור כסא שירותים לנכים המתאים לצרכיכם על ידי השוואה בין שירותים רגילים לעומת מוארכים, גובה נוחות מול גובה ADA.

להלן כמה נתונים שתצטרך לקחת בחשבון לפני בחירת כסא שירותים לנכים:

  1. גודל מושב האסלה.
  2. החומר המשמש לבניית המוצר.
  3. האם הכיסא קל לניקוי ותחזוקה או לא.
  4. כמה זה נוח לאהובך, כמו גם יכולת המשקל שלהם.

 

כמו כן, לפני רכישת כסא שירותים לנכים, חשוב לקחת בחשבון כמה גורמים.

כאמור, לפני רכישת כסא שירותים לנכים, חשוב לקחת בחשבון כמה גורמים, החשוב ביותר הוא מה הסיבה לקניית כסא שירותים? אם זה בגלל שאתה מחפש להחליף את הישן שלך, אתה צריך לדעת שיש הרבה סוגים של מושבים זמינים בשוק והם משתנים במחיר. יש גם חומרים שונים בשימוש שיכולים להשפיע על המחיר. 

מצד שני, אם אתה צריך כסא שירותים נוסף למי שמתקשה ללכת או להתכופף אז תצטרך לקנות כסא שירותים מוגבה שניתן להתקין על כיסא קיים. כדאי גם לשקול האם אדם זה זקוק לסיוע בעת ישיבה וקימה מהשירותים וכן אם יש לו בעיות ניידות כלשהן ובאיזו תדירות הוא משתמש בשירותים שלו.