חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אילו סוגי מייק אפ קיימים ולמי הם מתאימים

איפור הוא דרך פופולרית לשפר את המראה של האדם, זה יכול לשמש כצורת אמנות, דרך להצהרה, או אפילו כהגנה מפני הסביבה. אדם מתאפר בדרך כלל כדי לשנות את המראה שלו. ישנם סוגים רבים ושונים של איפור זמינים למטרה זו, כולל בסיס, פודרה, סומק, מסקרה ושפתון. יש אנשים שמתאפרים כל יום כדי להרגיש בטוחים יותר ולהרכיב אותם.

סוג המייק אפ שבו את משתמשת צריך להיות תלוי במה שאתה רוצה שהמייק אפ שלך יעשה. את רוצה גימור מט? אם כן, השתמשי באבקה או בקרם. למראה טבעי יותר, נסי בסיס נוזלי.

בחירת המייק אפ הנכון יכולה להיות מסובכת. אבל זה שווה את זה בטווח הארוך!

בחירת מייק אפ לסוג העור שלך היא לא משימה קלה. ישנם סוגים רבים ושונים של מייק אפ הזמינים בשוק, ויכול להיות קשה להבין איזה מהם מתאים לך ביותר.

חלק מהאנשים עם עור שמן בוחרים במייק אפ על בסיס מאט מכיוון שהוא עוזר למזער את מראה הנקבוביות ואינו גורם להתפרצויות. לעור יבש בדרך כלל טוב יותר מייק אפ עם בסיס רטוב או עם לחות מכיוון שהם יעזרו להרטיב את האזור, בעוד שעור רגיש צריך להשתמש במייק אפ היפואלרגני, נטול ריח.

מייק אפ משמש כבסיס לאיפור שלך

זהו השלב הראשון והחשוב בכל שגרת איפור. יש למרוח אותו לפני כל דבר אחר, מכיוון שהוא מספק בסיס לשאר האיפור שלך להיצמד אליו. ישנם סוגים רבים ושונים של מיק אפ, אך יסודות נוזליים ואבקות הם הפופולריים ביותר. בסיס נוזלי נוטה למראה טבעי יותר, בעוד שפודרה יכולה לספק יותר כיסוי ולהחזיק מעמד זמן רב יותר על עור שמן. למייק אפ עמיד לאורך זמן של קליניק היכנסי לאתר