חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך שערי בטיחות יכולים למנוע אסון?

מהרגע שבו התבגרתם אתם שומעים על יותר ויותר אסונות – אסונות טבע, אסונות באירועי ענק, אסונות כמו מלחמות ועוד. אסונות הם אולי חלק בלתי נפרד מהעולם הגדול, אבל בתוך הבית הפרטי שלכם – אין להם שום מקום, בפרט אחרי שהילד או הילדה שלכם הגיחו לאוויר העולם. עם שערי בטיחות אתם יכולים למנוע אסון כבד בבית שלכם, אז בואו נבדוק איך בדיוק זה יכול לקרות.

שערי בטיחות הם הדבר החשוב ביותר בבית שלכם

כשהילדים שלכם עוד קטנים וחסרי ישע, הם לא מסוגלים להגיע ממקום למקום בכוחות עצמם, ואתם אלו שאחראיים להוביל אותם בין אם על ידי עגלה ובין אם על ידי נשיאה על הידיים. לעומת זאת, ברגע שהם מתחילים ללכת או לזחול – הם כבר הרבה יותר ניידים, וכאן בדיוק מתחילות הבעיות.

ברגע שהילדים שלכם יתחילו ללכת או לזחול הם ינסו להגיע לכל מקום בבית – למדרגות, למטבח, למגירות השונות ועוד. הסקרנות שלהם היא אולי לגיטימית, אבל ההגעה שלהם למקומות האלו עלולה לייצר אסון – אסון שאותו שערי בטיחות יכולים למנוע בקלות.

איך שערי בטיחות עובדים בפועל?

שערי בטיחות הם כלי מצוין למניעת מעבר ממקום למקום. ברגע שאתם מציבים שערי בטיחות ליד גרם מדרגות, לדוגמה, אתם מונעים מהתינוק לטפס או לרדת במדרגות בעצמו, ולמנוע אסון כמו התגלגלות או נפילה שיכולות להוביל לפתיחת ראש, שברים ופציעות כבדות נוספות.

אותו הדבר עובד גם באיזור המטבח, שבו נמצאים סכינים, סירים ומחבתות שעלולים לפגוע בילדים שלכם. עם שערי בטיחות – אין שום סיכוי שמקרה כזה יקרה בפועל. היכנסו לאתר של חברת בייבי סתיו ותוכלו להתרשם מעשרות סוגים של שערי בטיחות שישמרו על הילדים שלכם לאורך כל הזמן.